Hendek Olimpik Spor Kulübü, 23-25 Haziran 2026 tarihleri arasında Sivas’ta düzenlenen 2026 U17 Grekoromen Güreş Yeşilay Türkiye Şampiyonasında büyük başarı elde ederek hem bireysel hem de takım kategorisinde Türkiye Şampiyonu oldu.
Kulübün 48 kiloda Kerem Derman ve 60 kiloda Osman Ege Özdemir sporcuları altın madalya kazanarak Türkiye Şampiyonu unvanını elde ederken, 65 kiloda Zınar Çiftçi ile 110 kiloda Miraç Akın Akarsu ise bronz madalya kazanarak Türkiye üçüncüsü oldu.
U17 takımı, turnuvayı 94 puanla zirvede tamamlayarak tüm rakiplerini geride bırakarak takım halinde Türkiye Şampiyonu olurken, Hendek Olimpik Spor Kulübü Başkanı Feyzullah Köstereli, “Türkiye Şampiyonu olan sporcularımızı, kıymetli antrenörlerimizi, destek unsurlarımızı ve velilerimizi gönülden tebrik ediyorum.
Bu günlere gelmemizin mimarı kulübümüzün kurucusu ve daimi başkanı Ali İnci vekilimize, motive edici destekleri için Hacı Hasan Gökpınar Kaymakamımıza, maddi ve manevi desteklerini esirgemeyen İrfan Püsküllü Başkanımıza ve Cemil Boz Müdürümüze en içten teşekkürlerimizi sunuyoruz.
Bu şampiyonluk ilçemize ve ilimize hayırlı olsun” ifadelerine yer verdi.