Törende öğrencilerin karne heyecanına ortak olan Kaymakam Gökpınar ve Belediye Başkanı Püsküllü, sınıfları tek tek ziyaret ederek karneleri öğrencilere takdim etti.
Başarılı öğrencileri tebrik eden protokol üyeleri, yaz tatilinin de sağlıklı, huzurlu ve verimli geçmesi temennisinde bulundu.
Kaymakam Hacı Hasan Gökpınar, törende yaptığı açıklamada, “2025-2026 eğitim ve öğretim yılını başarıyla tamamlayan tüm öğrencilerimizi kutluyor, fedakârca görev yapan öğretmenlerimize ve desteklerini esirgemeyen velilerimize teşekkür ediyoruz.
Öğrencilerimize sağlıklı, huzurlu ve verimli bir yaz tatili diliyoruz” dedi.
Öğrencilerin büyük bir heyecan ve mutluluk yaşadığı törende, veliler de çocuklarının başarılarına tanıklık etti.